مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراف ۲ زن جنایتکار به قتل پیرمرد تنها در کرج + عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۱۸۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
اعتراف ۲ زن جنایتکار به قتل پیرمرد تنها در کرج + عکس
۲ زن پس از شناسایی پیرمرد ثروتمند در فضای مجازی، در نقش پرستار قدم به خانه او گذاشتند و نقشه هولناکی را که در سر داشتند عملی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی بود که ساکنان یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج، متوجه بوی شدید تعفن شده بودند که از خانه ویلایی یکی از همسایه‌ها به مشام می‌رسید. خانه موردنظر متعلق به پیرمردی بود که از وقتی اعضای خانواده‌اش به خارج از کشور مهاجرت کرده بودند، تنها زندگی می‌کرد. آن‌ها با پلیس تماس گرفتند و وقتی مأموران با هماهنگی قضایی وارد خانه ویلایی شدند، جسد پیرمرد تنها را دیدند که چندین روز از مرگ او می‌گذشت. شواهد اولیه از وقوع جنایت حکایت داشت. پیرمرد تنها خفه شده بود و به نظر می‌رسید اموال باارزشی از خانه او سرقت شده است. با شروع تحقیقات پلیس، تیمی از کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که مقتول ۷۹ ساله از مدت‌ها قبل تنها زندگی می‌کرد و اعضای خانواده‌اش در خارج از کشور به سر می‌برند، اما اخیرا همسایه‌ها متوجه ۲ زن شده بودند که به خانه او رفت‌وآمد داشتند. با این اطلاعات، تحقیقات پلیس روی شناسایی ۲ زن مرموز متمرکز و معلوم شد که این دو زن به‌عنوان پرستار به خانه مقتول می‌رفتند تا از او مراقبت کنند و کار‌های خانه‌اش را انجام دهند.

اعتراف ۲ زن جنایتکار به قتل پیرمرد تنها در کرج + عکس

از آنجا که احتمال می‌رفت جنایت از سوی این دو زن صورت گرفته باشد، تحقیقات برای دستگیری آن‌ها آغاز شد. مدتی بعد کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهمان در یکی از استان‌های اطراف تهران زندگی می‌کنند. با شناسایی محل زندگی این دو زن، کارآگاهان راهی آنجا شدند و متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. هر دو زن جوان به اداره آگاهی منتقل شدند و هر چند تلاش می‌کردند خود را بی‌گناه جلوه دهند، اما شواهدی که علیه آن‌ها به‌دست آمده بود، انکار ناپذیر بود. در این شرایط متهمان به قتل پیرمرد تنها اعتراف کردند و گفتند که با وی از طریق فضای مجازی آشنا شده بودند. یکی از آن‌ها توضیح داد: «وقتی متوجه شدیم پیرمرد تنها زندگی می‌کند و اعضای خانواده‌اش در خارج از کشور هستند، خودمان را پرستار سالمند جا زدیم و به او گفتیم می‌توانیم برای مراقبت از وی و انجام کار‌های خانه، به ویلایش برویم. او هم قبول کرد و چند باری که به آنجا رفتیم، متوجه شدیم که او مقدار زیادی ارز در خانه نگه داری می‌کند. برای همین نقشه قتلش را کشیدیم تا اموالش را سرقت کنیم. یک روز که به خانه او رفته بودیم، با ریختن داروی خواب آور در نوشیدنی، او را بیهوش و سپس خفه‌اش کردیم و اموالش را دزدیدیم.»

به گفته سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، متهمان پس از اعتراف به جنایت با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->